Ονομάζομαι Γιάννης ( συγκλονιστικό ) και αυτό το καιρό κάποιες φήμες υποστηρίζουν ότι είμαι φοιτητής του εξωτερικού, συγκεκριμένα στο Sunderland της Μεγάλης Βρετανίας ( ή αλλιως μεγάλης μαλακίας ). Σαν να ακούω κάποιες φωνές πολύ καθαρά αυτή τη στιγμή να λένε "stop introducing your self " και προχώρα στο ψητό ρε μαλάκα. Η αλήθεια είναι πως τα τελευταία χρόνια δεδομένης της εξέλιξης και ταυτόχρονα τεράστιας χρήσης του Internet ο κάθε παπάρας που θέλει να διατυπώσει την αποψή του για κάτι , για κάποιον ή στη καλύτερη των περιπτώσεων για μία κατάσταση η οποία τον ξύπνησε απο τον λήθαργο που βρισκόταν, καταφεύγει σε τέτοιου είδους Blogs με την αίσθηση ότι μπορεί να αλλάξει τον κόσμο μέσα από τα post του. Σοβαρά ε ; Κοίτα τι μαθαίνει κανείς... Με την εξαίρεση λίγων έως απειροελάχιστων Bloggers οι οποίοι δεν έχουν σκοπό να σου ζαλίσουν τα αρχίδια αναλύοντας το "Αν ο Σάκης πέταξε τα 250 euro Rayban του σε αυτό το επισόδειο του X-factah live" αλλά να κράξουν γεγονότα και καταστάσεις μέσα από μια νότα χιούμορ έτσι και γω από απόλυτο σεβασμό προς τον εαυτό μου και από καθαρό θαυμασμό στο πρόσωπο κάποιων απο αυτούς (bλέπε Mikeius) αποφάσισα να καταφύγω εδώ παραθέτοντας μερικές απο τις απόψεις μου και κράζοντας αυτά τα δίποδα που μερικοί ονομάζουν ανθρώπους.
Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

eisai megalos malakas:) kai nai xestikame pou spoudazeis:)
ΑπάντησηΔιαγραφήtha itan psema na pw oti den eimai kai to xeroume kai oi 2 poly kala ... oso gia to pou spoudazw ase... kai sy stin idia mira eisai:P
ΑπάντησηΔιαγραφήτον πέρνεις
ΑπάντησηΔιαγραφήwraios! tha se diavazw! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήfile mipws ekei sto sunderland pernages tpt sunders? gamw to xristo sou!
ΑπάντησηΔιαγραφήkabourogamosavre tha se doume simera?? papous!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή