--Οι περισότεροι από εσάς, όπως και γω άλλωστε , είτε έχετε περάσει είτε διανύετε ακομα αυτή την περίοδο της ζώης σας που ακούει στο όνομα « Φοιτητικά χρόνια ». ‘Ολοι ονειρευόμασταν όσο ήμασταν σε μικρή ηλικία ότι μια μέρα θα τελειώναμε αυτό που λέγεται μέση εκπαίδευση (κοινώς σχολείο) και θα περνούσαμε στο επόμενο στάδιο, την ανώτατη βαθμίδα της εκπαίδευσης, το πανεπιστήμιο (ουαου) . Περνώντας λοιπόν τα χρόνια και γνωρίζοντας πολυ καλά (αφού για αυτό είχαν φροντίσει οι καλοί γονείς σου σπάζοντας κάθε κύτταρο των αρχιδιών σου) ότι αν δεν μελετάς και δεν εισαι «καλός μαθητής» (του τύπου το nerd που είχε 15 βαθμούς μυωπίας στο καθε μάτι , φορούσε αντί για γυαλιά πατομπούκαλα με στυλ σκελετού της δεκαετίας της προγιαγιάς μου και έκανε εκείνη την απαίσια λιγδομένη χωρίστρα στο πλάι λες και τον ειχε γλύψει πουτάνα μετά από 15 σερί τσιμπούκια) δεν θα μπείς στο πανεπιστήμιο και δεν θα κάνεις τίποτα στη ζωή σου αφού θα έχεις μείνει ενα ξύλο απελέκητο, εσύ σαν σωστό πρόβατο του συστήματος αυτής της κοινωνίας αφιέρωσες τα καλύτερα σου χρόνια μπροστά σε βιβλία που όχι μονο σε ανάγκαζαν να τα μαθαίνεις απ’ έξω και αργοτερα να κάνεις το παπαγάλο του Λουμίδη αλλά που και στην τελική δεν σου προσέφεραν τίποτα.
--Περάσανε λοιπόν τα χρόνια και μετά από ατελείωτες ώρες μελέτης και αμέτρητα φροντιστήρια που σε βοήθησαν να τα βγάλεις πέρα σε αυτό το κατά τ’ άλλα σύστημα παιδείας ξοδεύοντας όλη την περιουσία του πατέρα σου και τη μισή κληρονομιά που σου άφησε η νεκρή γιαγιά σου , τώρα είσαι πλέον έτοιμος για αυτές τις αδιάβλητου χαρακτήρα εξετάσεις (ξερασα ήδη) , ΟΟΟ ΝΑΙ τις πανελλήνιες ! Αφού και εκέι λοιπόν έγραψες καλά , τρέχοντας καθε πέντε λεπτά στην τουαλέτα για να δείς το σκονάκι που είχες κρυμμένο κάτω από το πουλί σου
--Έτσι αφού φτάσει η ώρα να πας να γραφτείς στη σχολή σου και να βρεις το καινούριο σου φοιτητικό σπίτι μαζί με τη μαμά σου (η οποία ολος περιέργως σου εχει ετοιμάσει 35 τάπερ με σπιτίκο φαγητό γιατί ανησυχεί για το τι θα τρώει ο μπούλης της ενω δεν έχει βρει καν σπίτι και κατα συνέπεια ψυγείο να τα βάλει) είσαι πλήρως προετοιμασμένος να βιώσεις αυτήν την ξακουστή ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΖΩΗ!
--Με το πέρασμα του χρόνου και αφού έχεις εγκατασταθεί στο καινούριο σου σπιτι με την 24αρα σύνδεση στο Internet για να μαζευεις φράουλες στο Facebook να κατεβάζεις τσόντες και να παίζεις on-line παιχνίδια με τους cyber φίλους σου, αποφασίζεις να κάνεις μπάνιο να ξυρίσεις τα μούσια σου (να γίνεις άνθρωπος ρε παιδί μου) και να βγεις απο το σπίτι σου να πας στη σχολή σου. Εκεί θα βρεις εκατοντάδες εθελοντές (κορακια) που θα σε πλησιάσουν θεωρώντας σε νέο αίμα προσφέροντας σου ενημερωτικά φυλλάδια της παράταξης τους. Αργότερα μπαίνοντας μέσα στο κτήριο θα δεις στο διάδρομο τα τραπεζάκια της καθε παράταξης στημένα στη σειρά και πίσω από το καθένα μια ΜΟΥΝΑΡΑ να σε περιμένει για ενημέρωση. Όσο λοιπόν αυτή σου μιλάει για το πως θα διασφαλίσεις τις σημειώσεις , τα πάρτυ , τα σκυλάδικα , τη δόση σου και ό.τι
--Προχωρώντας παρα μέσα, φτάνοντας στη καφετέρια της σχολής ,και αφού έχεις πιεί 3-4 νερουλούς καφέδες σαν τσίσα αγελάδας απο την καντίνα μιας και κοστίζουν μόνο 1 euro, ξεκινάς το PR (στο χωριό μου δημόσιες σχέσεις το λένε) με σκοπό να γνωρίσεις ΣΟΥΠΕΡ ΟΥΑΟΥ άτομα που θα σε βάλουν στις παρέες στο κύκλωμα και αργότερα στο κώλο τους...
--Γυρνώντας στο σπίτι είσαι χαρούμενος που έκανες καινούριους φίλους και που 2-3 απελπισμένες – αγάμητες γκομενες σου έδωσαν το κινητό τους. Με το που μπεις στο σπίτι και εννοείται ότι πας καρφωμένος προς τον Η/Υ σου να δεις αν σε έκανε κανένας add στο facebook βρίσκεις 15 αναπάντητες κλήσεις στο σταθερο και άλλες 20 στο Skype γιατί ήσουν αρκετα μαλάκας ώστε να εξηγήσεις στη μάνα σου πως δουλεύει αυτό το μαραφέτι. Πανικόβλητος την καλέις εσύ πίσω νομίζοντας ότι έχει συμβεί κάτι τόσο αναπάντεχο που είσαι προετοιμασμένος να ακούσεις ότι ο πατέρας σου πέθανε απο καρδιακή προσβολή αλλά αντι για αυτό ακους το συνηθισμένο κλάμα περί διατροφής, καθαριότητας και παρακολούθηση μαθημάτων.
--Ανακουφισμένος λοιπόν που τελικά ο πατέρας σου δεν είναι νεκρός αποφασίζεις να δεις καμια τσόντα στο Internet τρώγοντας γαριδάκια ενώ περιμένεις με ανυπομονησία να έρθει η ώρα να βγεις έξω το βράδυ με τα παιδιά που γνώρισες νωρίτερα στη σχολή. Περνώντας λοιπόν τη νύχτα σου σε ένα πολύ in-high class μαγαζί που για να μπεις μέσα πρέπει πρώτα να πείσεις τον πορτιέρη ότι πέθανε η μάνα σου και έχεις ανάγκη από λίγη διασκέδαση, καταλήγεις στην καλυτερη περίπτωση να ξυπνάς την άλλη μέρα σε ένα άγνωστο περιβάλλον έχοντας διπλα σου να κοιμάται μια υπερβολικά καλή γκόμενα για τα δικά σου δεδομένα.
--Το κακό όμως είναι ότι επειδή την περασμένη νύχτα ήσουν «Ζάντα» από τις μπόμπες που κατέβασες δεν θυμάσαι τίποτα και απογοητεύεσαι που στο μέλλον δεν θα μπορείς να τραβίξεις μαλακία σκεφτόμενος αυτό το γαμήσι που έκανες με τη γκόμενα. Ξαφνικά διαπιστώνεις οτι στο κρεβάτι κάτω απο τα σεντόνια σχηματίζεται άλλο ενα ανθρώπινο σώμα εκτός της γκόμενάς σου OH MY FREAKIN GOD υπάρχει και τρίτο άτομο!!!! Ενθουσιάσμενος που στη σεξουαλική σου ζωή συμμετείχες σε παρτούζα είσαι έτοιμος να σηκώσεις τα σκεπάσματα και να αντικρίσεις και την άλλη γκόμενα της αμαρτολής παρτούζας. ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΟΜΩΣ αντί για αυτό βλέπεις ενα κρεμανταλά που φοράει ροζ σώβρακο με ασημένια γραμματα που λένε FUCK ME BABE ! Είσαι στα πρόθυρα αυτοκτονίας για τον απλούστατο λόγο ότι δεν ξέρεις ποιός γάμησε ποιόν χτες βράδυ... Τιποτα πια στη ζωή σου δεν είναι το ίδιο μετά από αυτό...
--Πηγαίνοντας προς στο σπίτι σου αναρωτιέσαι πόσο ακόμα θα κρατήσει αυτή η ζωή που τόσα χρόνια ονειρευώσουν να κάνεις κάποτε...Μεχρι που συνειδητοποιείς ότι πέρασαν 7 χρόνια και ακόμα δεν έχεις περάσει ούτε ενα μάθημα και ότι στο τέλος θα καταλήξεις να γυρίσεις πίσω στο τόπο σου για να δουλευείς το ταξί του πατέρα σου ενώ θα συνεχίζεις να γράφεσαι κάθε εξάμηνο στη σχολή για να παίρνεις αναβολή από το στρατό.
-Κάνοντας αυτές τις σκέψεις και ενώ είσαι ταραγμένος με την ιδέα και μόνο οτι για το υπολοιπο της ζώης σου θα μείνεις ταξιτζής και οι φίλοι σου θα σε φωνάζουν ταρίφα, αποφασίζεις να πέσεις με τα μούτρα στο διάβασμα, να περάσεις όλα τα μαθήματα που χρωστάς και να τελειώσεις τη σχολή παίρνοντας ενα πτυχίο που αργότερα θα μπορείς να το βάλεις βαθυά στο κώλο σου αφού στην ουσία θα σου ειναι άχρηστο μιας και θα μείνεις άνεργος για πάντα...
-----CONGRATULATIONS-----ΖΩΟ ΕΛΛΗΝΑ ,σπατάλησες τόσα χρόνια και τόσο χρήμα για μια μεγάλη , τεράστια , απεριόριστη , ατελείωτη ΜΑΛΑΚΙΑ!!!
Όλοι ξέρουμε στα κρυφά οτι το πτυχίο ειναι ένα μεγάλο ΦΕΤΙΧ (πςςςςς τι μαθαίνει κανείς στο σχολείο στο μάθημα της έκθεσης ε ;;;; ) όσο για αυτούς που έχουνε διαφορετική άποψη.... Μπορώ να πάω μια βόλτα από το σπίτι τους και να τους κάνω να ουρλιάξουν δυνατά ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑαααααααΑΑχχχ δεν πειράζει η πρώτη φορά είναι , μετά... ΘΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ.
Όσο για τα ορθογραφικά λάθη που σίγουρα υπάρχουν κάποια...Σορρυ αλλά δεν έχω το WORD να με διορθώνει τσουτσέκια... Συν το ότι έχω να γράψω ελληνικά αρκετά χρόνια... Fucking Greeklish
Kabourogamosavros.

jelo εδω gamhses agori :P
ΑπάντησηΔιαγραφήgo on!!
ΑπάντησηΔιαγραφήpoly kalo:))
ΑπάντησηΔιαγραφή